Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Via de website kunt u gemakkelijk een gerichte offerte aanvragen. Kies op de site de producten naar keuze, geef de hoeveelheid en de eventuele bedrukking aan en klik op ‘offerte aanvragen’. U ontvangt binnen één werkdag een offerte op maat van ons. Indien de offerte akkoord is bevonden ontvangt u van ons een orderbevestiging van de bestelde producten met de leverdatum en betalingsvoorwaarden.

Kan ik een sample aanvragen?

Het is mogelijk om een sample aan te vragen van een onbedrukt product. Neem contact met ons op over de prijzen & mogelijkheden.

Kan ik producten onbedrukt bestellen?

Ja dat is mogelijk. Geef in de offerte aan dat het om onbedrukte producten gaat. Dan houden wij daar rekening mee.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

De minimale afname verschilt per product. Op de productpagina’s staat de minimale afname vermeld.

Hoe kan ik betalen?

Bij Xclusive-gifts werken we op offertebasis. Is de offerte akkoord, dan zetten we de order in gang. U ontvangt van onze administratie vervolgens een factuur. Deze kunt u betalen middels overboeking of we kunnen u een betaallink sturen.

Wat is de betalingstermijn?

Vanaf de factuurdatum is de betalingstermijn 14 dagen.

Wat zijn instelkosten?

Onder de instelkosten vallen de kosten die wij maken voor het uitdraaien van de (druk)films, mengen van de inkten, opmaken van een zeefraam/cliché en het instellen van de machine.

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Wat zijn de aanleverspecificaties voor de bedrukking?

Het liefst ontvangen we het ontwerp als vector bestand. Dit mag als .AI, .EPS of .PDF bestand. Met een vectorbestand kunnen we de afbeelding zo groot of klein maken als nodig, zonder dat het de kwaliteit verliest. Degene die het ontwerp of logo heeft gemaakt, heeft zeer waarschijnlijk een vector bestand beschikbaar.

Wanneer kan ik mijn bestanden aanleveren?

Lever je ontwerp of logo aan bij het aanvragen van de offerte. Uiteraard is het ook mogelijk om later je ontwerp naar ons te mailen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn per order verschillend. Je ontvangt van ons de verzendkosten op de orderbevestiging.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Jazeker, dat is geen enkel probleem. Houdt wel rekening met een mogelijk langere levertijd en hogere verzendkosten.

Kunnen bestellingen aan huis geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Ook hierin zijn verschillende mogelijkheden, zoals het wel of niet laten tekenen voor ontvangst. Geef uw wensen aan bij de offerte aanvraag zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Wat zijn de levertijden?

Levertijden zijn afhankelijk van uw bestelling. Bijvoorbeeld bedrukte of onbedrukte producten, de hoeveelheid en waar het geproduceerd moet worden. Houdt met bedrukte items rekening met een langere levertijd. We adviseren je om de bestelling minimaal één dag eerder te laten uitleveren dan dat ze worden uitgereikt.

Is een spoedlevering mogelijk?

In de meeste gevallen wel. Houdt rekening met extra kosten.

Neem contact met ons op

Error 404